Na temelju članka 43. Statuta Općine Čačinci („Službeni glasnik“ Općine Čačinci broj 01/21. 01/23 i 01/25) i članka 43. Odluke o komunalnom redu Općine Čačinci („Službeni glasnik“ Općine Čačinci broj 07/19), dana 11.06.2025. godine Općinski načelnik Općine Čačinci donosi Odluku o najmu i visini najma za korištenje javne površine za potrebe prodaje na Dan Presvetoga Trojstva.

Ovom odlukom određuje se: način korištenja, uvjeti i postupak davanja u najam i ostalu uporabu javnih površina, način određivanja najamnine, te nadzor odredbe u svezi s davanjem u najam javnih površina u vlasništvu Općine Čačinci za potrebe prodaje na Dan Presvetoga Trojstva.

Javnom površinom iz članka I. ove Odluke određuje se prostor:

1. Dio ulice Domovinske zahvalnosti (k.č.br. 2954 k.o. Čačinci) – od Vatrogasnog doma do Trga kardinala Franje Kuharića.

Javna površina daje se u najam pravnim i fizičkim osobama za potrebe postavljanja pokretnih naprava za prodaju.

Javna površina daje se u najam na temelju postavljene pokretne naprave.

Pokretnim napravama u smislu ove Odluke smatraju se lako premjestivi objekti: štandovi, stolovi, stolice, klupe, stalci te slične naprave koje zauzimaju javnu površinu te se određuje cijena najma od 3,00 EUR po m2, a minimalna površina za najam iznosi 5 m2.

Naplatu najma provodi Referent za društvene djelatnosti i stambeno komunalne poslove općine Čačinci i komunalni redar ili pravna ili fizička osoba koju za to ovlasti Općinski načelnik Općine Čačinci.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i bit će objavljena na mrežnim stranicama općine Čačinci (www.cacinci.hr)