U namjeri da učinimo Općinsku upravu još otvorenijom i dostupnijom otvorili smo mogućnost postavljanja upita Općinskoj upravi fizičkim i pravnim osobama o svim informacijama koje posjeduje, raspolaže ili nadzire Općina Čačinci te o svim aktivnostima i djelokrugu rada Općinske uprave.
Pisane upite o radu Općinske uprave građani mogu podnijeti putem pošte na adresu:
Općina Čačinci
Trg kardinala Franje Kuharića 2
33514 Čačinci
Radno vrijeme:
Radnim danom (od ponedjeljka do petka) od 7,00 do 15,00 sati
Dnevni odmor u tijeku trajanja rada traje 30 minuta i to u vremenu od 10,30 do 11,00 sati.
UREDOVNO VRIJEME:
Rad sa strankama:
– Utorak od 09,00 do 14,00 sati
– Srijeda od 09,00 do 14,00 sati
– Četvrtak od 09,00 do 14,00 sati
Ponedjeljkom i petkom se stranke ne primaju.
Uredovno vrijeme načelnika općine za prijem i rad sa strankama:
– Utorak od 09,00 do 12,00 sati
– Četvrtak od 09,00 do 12,00 sati
Telefon: 033/684 212 | fax: 033 400 337
Napomena: -informacije-
ili putem elektroničke pošte: opcina@cacinci.hr
DOKUMENTI:
- Zakon o pravu na pristup informacijama možete pregledati ovdje
- Obrazac zahtjeva za pristup informacijama možete preuzeti ovdje
- Katalog informacija općine Čačinci možete pogledati ovdje
- Kriteriji za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije možete preuzeti ovdje
Upitnik za samoprocjenu TJV
Potvrda o zaprimljenom Godišnjem izvješću o provedbi ZPPI za 2022.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu
*ostali dokumenti su u nastajanju i biti će objavljeni slijedom donošenja odluka